Vad är knepet?

2014-05-22, 20:38:22 / Kategori: Hälsa
Har förstått att några undrar hur jag har kunnat få sån bra utveckling under dessa månader. Jag började mitt kostschema första januari och höll det strikt i 3 månader, sedan la jag in en cheat meal varannan vecka i samband med ryggträning eller benträning. 

Jag kör ALC och gakkic tillsammans med MMsports Jacked XX vid styrketräning. Efter träningen äter jag 1 banan och dricker MMsports Whey 100(bästa smaken i alla smaker) tillsammans med Glutamine(2 skopor). Senast 30 min efter äter jag kyckling och ris. Ligger just nu på mellan 2000kcal-2300kcal.

Summa summarum, min utveckling beror på diciplin, självkännedom, bra kost och tuff träning. Ingenting annat. You wanna look like a beast, train like a beast!







KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?