Legday completed

2014-05-28, 00:02:40 / Kategori: Träning
Då var den officiella bendagen klar! Mycket rumpa blev det.. Fy vilken pump! Bara älskar kombinationen av Jacked XX och Gakkic, nu är det dessutom kampanj på Gakkic! Tänkte passa på.. http://www.mmsports.se/Kosttillskott/PWO-Prestationshojare/Pre-Workout/Body-Science-Gakkic.html
 
Dagens upplägg exkl 1-2 uppvärmningsset
5 min stairmaster i raskt tempo
Donkey kick 4x20
Box squat 4x15
Hacksquat ss marklyft(fyfan säger jag bara) tappade räkningen men blev mellan 15-20 reps vare gång
Omvända gynstolen
Leg curl 40 sekunder x4
Leg extentions 20x4
 
Dog lite där ett tag.. Pricken över i:et var ju när en av killarna sa "är inte det där för tungt för dig?" när jag hade lastat på mellan 90 och 100 kg på hacksquaten. "Nä, det ska vara tungt ju" svarade jag glatt och körde 15 reps. 
 
Nuså har jag både skor och tävlingsbikini.. Bring it on!! Bygga bygga bygga, ALL IN! 
 
 
 



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?