Axelpass nr 1

2014-05-28, 12:46:32 / Kategori: Tr�ning
Idag står det axlar på dagens schema! Ska försöka ta lite fina bilder också är tanken :) Dessutom är både Martin och jag HELT lediga idag, känns som att det var längesen. Det har alltid varit nåt som har behövt göras, eller så har jag gått av ett nattpass på morgonen. Idag ska jag i alla fall plugga, massera och träna. Sen kanske jag tjatar till mig en liten tur till IKEA eller nåt liknande skojigt. Lägenheten är i totalt kaos efter flytten, saker lite överallt och vi har knappt några gardiner. Men det kommer, vi har ju typ precis flyttat! Hade det inte varit skönt om alla flyttlådor bara hade ställt upp sig själva nånstans där de passar?! Önska kan man ju..
 
Dagens upplägg:
Rodd 8 min
Uppvärmning giantset omvända flies/dips/chins
Stångpress
Sidolyft
Liggande sidolyft
Omvänd pec-dec
skullcrushers
 
www.mmsports.se här hittar ni den snygga shakern! Missa inte de nya aminosyrorna, XLNT. Bra på ALLA sätt, tycker både jag och katterna ;)
 



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?