The harder you work, the luckier you get

2014-05-18, 17:45:00 / Kategori: Hälsa
Lite kombopass idag! Supersetade rygg med bröst och avslutade med tre övningar axlar samt poseringsträning. Kändes bra men jag känenr mig ganska sliten i kroppen nu efter några intensiva dagar i skolan, taskig sömn, tuff träning och tre jobbnätter. Sen flytten på det. Oh, I need a vacation :)
 
Men, vila gör man i graven! Här kommer upplägget:
Bröstpress i smith ss stångrodd
Hantelpress ss smal stångrodd
Sidolyft liggandes på bänk
Axelpress med stång ss stående sidolyft
 
Körde 4-6 set med 8-12 reps eller tills jag inte fick upp vikten längre. Nu blir det sparris, kyckling och RIS!
 
Ååååh igår var jag så sötsugen... Vad gjorde jag då? Tog en banan med lite jordgubbar till proteinpannkakan :) Var så sjukt nära att gå loss på kakorna och kanelbullarna som fanns på jobbet.. men NÄ! Stick to the plan :) Håller man sig inte till planen kan man inte förvänta sig att få de resultaten man vill ha.
 
 



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?