FÖRLÅT!!

2014-05-21, 04:46:37 / Kategori: Hälsa
Det blev ingen uppdatering igår som jag lovade.. Jag hann inte helt enkelt. Så det blir en "mittinatten/tidigmorgon"-uppdatering.
 
Allt gick bra hos Thorbjörn, vi bestämde att jag ska gå en gång i månaden(oftare om jag upplever besvär). Det såg relativt bra ut, hade bara 4 mm längdskillnad i benen nu jämfört med 15mm. Positivt! Atlas(översta ryggkotan) såg bättre ut även den och revbenslåsningen håller på att bli bättre också. Troligen beror revbeslåsningen på bågskytten faktiskt. Iom att det är en väldigt monotom rörelse så blir det ju spänt osv. Men det är bara en teori! Så om jag har några bågskyttevänner som läser, kontakta mig! Har lite tips och trix för att förebygga samt avhjälpa besvären. 
 
Benupplägget såg ut så här:
5 min rask gång lutning 20 på löpbandet
2 uppvärmningsset i samtliga övningar. Målet var faliure eller ett rep kvar till faliure
knäböj supersetat med stela (har redan ont i rumpan)
Benpress smala ss breda ss bulgarian splits(typ utfall, återkommer med bild) SJUKT BRA ÖVNING! Man märker verkligen vilka svagheter man har..
Leg extensions ss Leg curl 
Vadpress 
 
Jag varierade antalet reps men höll mig kring 8or som lägst när benen inte pallade mer. Vissa gånger sänkte jag vikten och fortsatte, andra gånger sa det totalstopp:) 
 
Snart dag att sova! Då blir det Glycine och ZMA från MMsports, CHECK IT OOOOOUT! 
http://www.mmsports.se/Kosttillskott/Vitaminer-Mineraler/ZMA/Body-Science-ZMA.html
http://www.mmsports.se/Kosttillskott/Aminosyror/Enskilda/Body-Science-Glycine.html

Jag är sjukt sugen på ett par tights från http://myway2fitness.se/shop/produkt-kategori/tights/
Men jag kan inte bestämma mig, nu är det ju snart löning och allt.. Borde kanske slå till, eller önska mig ett par i födelsedagspresent? *happyface* Det hade varit fräckt med ett par vita eller rosa wordfusion.. Varför vara som alla andra när man kan stå ut lite? ;)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?